sobota, 1 października 2011

Metamorfoza zuziia_1000

A oto i moja pierwsza i oczywiście nie ostatna metamorfoza na tym blogu :) Będę robić metamorfozy stroju jak i makijażu z opisami i punktami. 


Przed: Podoba mi się kolor ust i policzki. Nie podobają mi się natomiast pieprzyki i włosy, ale nie jest najgorzej. Nie cierpię wprost tych oczy, ale nieżle Ci wyszły ;D
Ocena: 7/10


Po: Jak już wcześniej wspomniałam nie cierpię tych oczu, ale jakoś wyszły ;) Cały makijaż jest w chłodnych barwach. Pogrubiłam i wydłużyłam rzęsy, policzki lekko są pomalowane różowym pudrem i błuszczyk z LUXE na ustach :) Całość dopełniły kolczyki HB ;)  


Przed: Wyglądasz bardzo elegancko :) Nie podobają mi się buty ale tak to ok ;) Świetny pierścionek i branzoletka.
Ocena: 8/10


Po: Zrobiłam Cię na taką Bed Girl xD Buty mi trochę nie grają, ale nie mogłam znaleść bardziej odpowiednich. Bandanka nie pasuje do tych włosów, ale świetnie dopełnia tą stylizacje i bez niej było by nudno.

Brak komentarzy: