poniedziałek, 3 października 2011

Metamorfoza wercia_smile

Hej! Dziś wykonałam metamorfoze mojej koleżanki werci_smile. Mam nadzieję, że się wam spodoba. ;)


Przed: Jest bardzo ładnie ;) Strasznie podoba mi się pomyśł na kolczyki.
Ocena: 10/10


Po: Muszę się przyznać, że miałam problem z pomalowaniem oczu, ale jakoś to wyszło ;D Dodałam eleganckie kolczyki, które pasują do mojej stylizacji. Całość dopełnił pieprzyk a`la Marilyn Monroe.


Przed: Bardzo mi się podoba ten strój. Jest prosty, ale i też ciekawy.
Ocena 10/10

Po: Zauroczyłam mnie ta sukienka z ANTIDOTE. Szkoda, że nie zdążyłam jej kupić ;( Myślę, że sama w sobie jest śliczna i nie trzeba dodawać do niej wielu dodatków :) Ja założyłam bransoletkę, torebkę oraz naszyjnik, którego za bardzo nie widać :D 

1 komentarz:

wercia_smile pisze...

Achh, piękny makijaż ^^ Pięknie nim wyglądam ;DD Tylko zmieniłabym wyłosy, bo ich nie lubię.
A co do stroju-świetne połączenie :)
Dziękuję :**